Doorgaan naar hoofdcontent

Ik heb, wie heeft...? - lege bladen

Ik maak nu al een tijdje spelletjes in de ik heb... wie heeft...?-serie.

Weet je nog niet wat het is, neem eens een kijkje!
Klik hier om alle spellen tot nu toe te bekijken.

Als ik een van deze spellen maak, vind ik het lastig te bepalen hoeveel kaartjes er in het spel komen. Graag wil je aan ieder kind één kaartje geven, maar de klassengrootte verschilt nogal eens.
Meestal kies ik voor het aantal tussen de 20 en de 30 kaartjes.

Heb je teveel kaartjes?, dan kun je een kind twee kaartjes geven of zelf meespelen.
Heb je te weinig kaartjes?, dan kun je het spel in twee rondes spelen.

MAAR, ik heb nu ook een andere oplossing: maak zelf een spelletje ik heb, wie heeft...?

Hieronder kun je de twee documenten downloaden waarmee je zelf het spelletje kunt maken.
De lege 'ik heb, wie heeft' bladen kan ik helaas niet delen als word document, omdat het uit teveel losse onderdelen bestaat die dan gaan verschuiven. Je kunt wel de pdf documenten uitprinten en er zelf iets opschrijven.
 
Dus print het document uit en vul zelf of met de kinderen de kaartjes in.
In beide documenten zitten 30 kaartjes.

Ook kun je misschien een uitbreiding maken van een van de eerder geposte spellen.

Altijd leuk om te horen wat je ermee gedaan hebt! Je kunt het kwijt in de reacties.


Klik hier of klik op de afbeelding hieronder om het document te downloaden.



Klik hier of klik op de afbeelding hieronder om het document te downloaden.


Veel plezier ermee!


Reacties