Doorgaan naar hoofdcontent

Gespot: Energize app



      https://itunes.apple.com/nl/app/energize!/id560449337?mt=8


In mijn zoektocht van een tijdje geleden naar leuke energizers, waarover ik twee blogs schreef, kwam ik ook deze website tegen waar ze het hebben over de energize app van edu actief. Deze heb ik even gedownload en het ziet er goed uit!

De app is gratis te downloaden in de Google play store en in de App Store en is beschikbaar voor smartphones, iPhone en iPad.

Als je de app opstart zie je in het beginscherm vijf categorieën waaruit je kunt kiezen: kennismaken, samenwerken, tussendoor, conflicthantering en overige. Per categorie kun je twee energizers bekijken. Wil je de rest van de categorie ook zien, dan moet je een bundel kopen.



De energizer wordt duidelijk uitgelegd en er staat boven met hoeveel personen je de energizer kunt doen, hoeveel tijd de energizer kost en of er voorbereiding nodig is.

Ook al koop je geen bundel, dan zitten er zeker leuke energizers bij, dus zeker de moeite waard om gewoon even een kijkje te nemen!
De app is trouwens van dezelfde schrijvers als degene die de Energize boeken hebben geschreven. Wil je hier een voorproefje met inkijkexemplaren van, kijk dan eens hier.


Wil je nog meer inspiratie wat betreft energizers? Kijk dan eens op mijn Pinterestbord:



Veel plezier ermee!

Reacties