Doorgaan naar hoofdcontent

Stoplichtcijfers 0-9 - versie lettertype SchoolKX_new

Wie weet ken je de stoplichtcijfers die ik een aantal jaren geleden maakte. 
Ken je ze nog niet, kijk dan voor het originele bericht eens hier.

Ik heb al een aantal aanpassingen op de cijfers gedaan nadat ik er reacties op kreeg. Je kunt ze hier allemaal terugvinden.
Een aantal aanpassingen, zoals het cijfer 8, heb ik ook toegevoegd aan onderstaand document.

Deze keer heb ik de cijfers 0-9 in het lettertype SchoolKX_New gezet. Dit lettertype wordt op diverse scholen regelmatig gebruikt. 

Klik hier of klik op de afbeelding om het document te downloaden.

Veel plezier ermee!

Reacties

  1. Hallo Juf Yvon,
    Ik ben ontzettend blij met jouw stoplichtcijfers en letters en gebruik ze regelmatig met de kinderen waarmee ik werk.
    Alleen gebruik ik de 8 niet, omdat de volgorde van schrijven hier niet klopt.
    Heb je misschien ook een versie waar de 8 in het midden begint?

    Met vriendelijke groet
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Patricia,
      Dank voor je reactie. Wat fijn om te horen dat je het goed kunt gebruiken! Ik heb al eerder aanpassingen gedaan voor het cijfer 8. Nu heb ik 'm ook in het document hierboven aangepast toegevoegd in dit lettertype. Hopelijk kun je er nu volledig mee aan de slag. Veel plezier ermee!

      Groeten,
      Yvon

      Verwijderen

Een reactie posten