Doorgaan naar hoofdcontent

Moederdagsbloem


Over precies een week is het weer zover! Moederdag!
Om deze reden was ik op zoek naar een leuk moederdagscadeautje om te maken in de klas.
Toen ik deze pin op Pinterest zag was ik meteen verkocht.
Het is supersimpel en bovenal heel leuk!



Je knipt de blaadjes en het hart van de bloem uit.




De blaadjes plak je aan het hart van de bloem en 
hierop schrijf je: 'mama, ik hou van jou omdat...'

De kinderen schrijven op elk van de blaadjes een reden waarom ze van mama houden.
Eventueel kun je er nog een satéprikker achter maken zodat de bloem ook nog een steeltje heeft.


Deze bloem kun je natuurlijk ook voor vaderdag gebruiken.


Om het allemaal nog iets gemakkelijker te maken heb ik een document gemaakt waar de blaadjes en het hart van de bloem al op staan.
Zo hoef je het alleen nog maar even uit te printen op gekleurd papier!

klik hier of klik op de afbeelding om het document te downloaden.


https://drive.google.com/file/d/0B9i-gVyDFheZX2JBM3poQ0dUQ2M/view?usp=sharing


Veel plezier ermee!


Reacties