Doorgaan naar hoofdcontent

Ik op de postzegel

Tijdens het thema 'de post' waar we nu aan werken, hebben de kinderen zichzelf op een postzegel getekend.
Daarnaast heb ik even een aantal postzegels gegoogeld met de kinderen zodat ze een beeld hadden van wat er op een postzegel staat. 

We kwamen erachter dat er het cijfer 1 op staat. We besloten dat dit cijfer én de naam van de leerling ook op de postzegel moesten komen.

Het A5 papier heb ik steeds half onder de 23 gaatjes perforator gelegd, waardoor je hapjes uit het papier haalt. Zo ziet het eruit als een postzegel.

Zie hier het resultaat:

Wil je nog meer ideëen voor het thema 'de post'? Kijk eens op mijn Pinterestbord!



Volg jij me al op Twitter of Facebook? Zo blijf je niet alleen op de hoogte van alles wat ik plaats, maar ik deel ook andere dingen op die ik interessant vind.

Veel plezier ermee!

Reacties