Doorgaan naar hoofdcontent

Wie is de mol rekenspel

Gisteravond zat ik als 'Wie is de mol?' fanaat helemaal in de aflevering. Eerst het kofferspel waarin Klaas al verdacht was en later in het restaurant waar het enorm lang duurde voordat het eten er was. Je kunt wel raden wie mijn mol is :)

Het tweede spel, vier op een rij met de houten kaarten, vond ik erg leuk en zette me aan het denken. Een spel over inzicht, tactiek en concentratie. Als ik daar nu eens punten aan verbind, wordt het een rekenspel!

Vlak na de uitzending ben ik meteen begonnen en hierbij het resultaat. Misschien heb je in de klas ook wel 'Wie is de mol?' kijkertjes en wil je het spel spelen zoals hij in de uitzending zat.

Dan kun je hieronder het document downloaden door hier of op de afbeelding te klikken.



Wil je ook het rekenen oefenen, download dat het rekenspel.
Klik hier of klik op de afbeelding om het spel te downloaden.



Laat me via een reactie weten of je het leuk vind, uit gaat proberen in de klas en of het gespeeld wordt!

Veel plezier ermee!


Reacties